Voksenkoret

Kom og vær en del af Butterup-Tuse Kirkers voksenkor

Nu har Butterup-Tuse Kirkers voksenkor efterhånden et par år på bagen, og koret har medvirket ved en række gudstjenester.

Alle, der har lyst til at blive en del af det hyggelige og syngende fællesskab, er velkomne til at dukke op til korprøverne. Så uanset om du er erfaren korsanger eller aldrig har sunget før, så er du velkommen hos os. Organist Sune Vejlby Brogård er korleder.

Vi synger smukke sange og korsatser i alle genrer, der kan indgå i kirkeårets gudstjenester – ikke mindst omkring jul og påske. I løbet af efteråret kommer koret til at deltage i to musikgudstjenester, og som noget nyt synger koret adventstiden ind med en koncert i Butterup Kirke første søndag i advent.

Så det bliver et både spændende og udfordrende efterår. Vi glæder os til at tage godt imod både nye og gamle kormedlemmer!

Øvested og -tidspunkt: Tuse Kirkehus, Tuse Byvej 47, onsdage kl. 19.30-21.
Første gang efter sommerferien er onsdag den 21. august.

Det er gratis at deltage, og der kræves ingen forudsætninger.

På glædeligt gensyn
Korleder og organist Sune Vejlby Brogård